به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، حامد گوهری مسئول نمایندگی راه و شهرسازی بجستان بههمراه جمعی از همکاران با هادی محمدپور نماینده منتخب مردم شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، آخرین مسائل، موانع و پیشرفتهای مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن در حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت.
گوهری گزارشی از وضعیت فعلی پروژهها، میزان پیشرفت واحدهای در حال ساخت، نیازهای اجرایی و چالشهای موجود ارائه کرد.
محمدپور نیز با تأکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای طرح، بر همراهی و پیگیری برای رفع موانع اداری، تأمین منابع و حمایت از تکمیل پروژهها در سراسر حوزه انتخابیه گناباد و بجستان اعلام آمادگی کرد.
در پایان این نشست، تصمیماتی در جهت تسریع فرایندها، هماهنگی بیشتر میان دستگاههای مرتبط و پیگیری مستمر وضعیت پروژهها برای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن اتخاذ شد.